Paljoa ei ole kyllä aikaa nyt kirjoittaa, tai ehkä olisikin, mutta voisin silti jotain kirjoittaa.
Tänään on vabbu ja koko suomi juhlii. Mä en aio juhlia. ainkakaan sillai niin ku suomalaiset juhlii, juo viinaa ja örveltää. Me mennään petrin äitille ja grillataan siellä, se saa riittää. petri juo varmasti itsensä pöydän alle, niinkuin kaikki varmaan suomen miehet tänään. Luin joku aiaka lehdestä, että on olemassa ihmisiä jotka ei juhli vappua, koska niitä ei kiinnosta. Ehkä joskus kun keksii jotain tähdellistä ja asiallista vapputekemistä voi pitää hauskaa -siis ilman viinaa.

Meisän ikkunat on varmaan likaiset koska ulkona näyttäisi olevan harmaa sää. Itse uskon, että siellä paistaa aurinko, mut se aurinko ei tuu meidän ikkunoista sisälle, kuin vasta illalla. Me ei saatu asuntoa, koska eräs nainen päätti ostaa oman asunnon. Soitan kohta kannelmäen kiinteistölle ja vaadin asuntoa (tietenkään en osaa olla vaativan kuuloinen, vaan alistunut ja piipitän jotain surkeaa). Jos olisin laiska, en jaksaisi mennä tänää koululle. Oikeesti meillä ei ole edes siellä mitään kovin tähdellistä mitä ei voisi siirtää tulevaisuuteen, siis vuoteen 2009-2010. Olen silti reipas ja teen kuten olen suunnitellut: menen kouluun. Olen ollut muutenkin liian aikaisesta hereillä ja päivä tuntuisi super pitkältä ellen liikkuisi jonnekin. Toisaalta sain tänään palkan, koska olin ahkera kolmena huuhtikuisena päivänä ja tein töitä. Se rahamäärä tuntuu pieneltä, vaikka tuntipalkka onkin yli 12e eikä siitä oltu otettu ulosottoon mitään. Silti tuntuu vähän kroisokselta, että kerrankin on enemmän kuin 5e tilillä rahaa. Musta tulee pihi kun saa palkkaa. Ois monta asiaa mitä pitäis ostaa, mutta en raaski tuhlata rahoja. Pitää miettiä mitä tekisin.

Mun vauva potkii jo aika kovia potkuja, viikko viikolta vaan kovenee potkut. Iltaisin se on aktiivisimmillaan. Onneksi vielä mä voin nukkua vaikka vauva oiskin hereillä, ens syksynä mä taidan nukkua päivät ja valvoa yöt. Menen ihan sekaisin, koska olen niin päivä ihminen, enkä tykkää yövalvomisesta yhtään. Itsekäs vauva. Eilen istuin sohvalla vatsa paljaana ja katsoin vatsaa ja kohtu liikahti. Oli hassua tuntea sisällä potku ja nähdä se ulospäin. Ehkä Petri joku ilta jaksaisi tuijotella mun vatsaa kun vauvalla on tsembalot masussa ja Petrikin vois nähdä potkuja. Toukokuun 5. pv alkaa kuudes raskauskuukausi. Tuntuu kummalliselta ajatella et on  jo niinkin pitkällä, vaikka vatsa ei ole edes kovin suuri vielä, pinkeä vain navan alta ja tietty pullottaa se vähän eteenpäin, mut ylävatsassa ei oo vielä yhtään kohtua. Viikoissa kun ajattelee ni on vielä monta omituista viikkoa jäljellä, puolet tasan oikeastaan jäljellä raskautta. Tänään alkaa siis 22. viikko (21+0).

alan valmistautumaan asunnonvalituspuheluun ja laitan itseäni valmiiksi koulua varten. moiks!
hehee tajusinkin et täs voi vaihtaa väriä.... opinpa jotain uutta. mitenköhän tehdään tausta itse?